Google Ads ile kosztuje

Zastanawiasz się ile może kosztować reklama Ads. To dobrze. To znaczy, że rozważasz rozpoczęcie reklamy w Google, a ta jest jedną z najtańszych metod pozyskania klienta na Twoje usługi i produkty. Są dwie drogi do tego, aby rozpocząć kampanię Ads. Spróbować na własną rękę poprowadzić kampanię: https://ads.google.com, lub też skorzystać z usług eksperta. Nawet jeśli chcesz … Czytaj dalej

Kampania Google Ads – czy się opłaca?

Każdy przedsiębiorca na pewno słyszał wyrażenie “reklama dźwignią handlu”. W dobie Internetu, kiedy większość potencjalnych klientów szuka jakiejś usługi bądź produktu, zaczyna od skorzystania z wyszukiwarki. Najczęściej jest to dobrze wszystkim znana wyszukiwarka Google. W wyszukiwarce Google można reklamować się poprzez pozycjonowanie strony, a także płatną reklamę Google Ads. W tym artykule spróbujemy odpowiedzieć rzeczowo na temat opłacalności … Czytaj dalej

Koszt kliknięcia w reklamę Google Ads

Google Ads jest systemem reklamowym, gdzie głównym modelem rozliczenia jest płatność za kliknięcia, określana często skrótem CPC (cost per click). Dla wielu reklamodawców ten model jest praktyczny i wygodny, gdyż płacimy za określony efekt w postaci użytkownika, który trafi na naszą witrynę. W przypadku prawidłowo skonfigurowanych słów kluczowych możemy mówić o użytkowniku, który faktycznie poszukuje usługi jaką … Czytaj dalej

Google Tag Manager – jak korzystać?

Google Tag Manager to niewątpliwie wspaniałe narzędzie, zyskujące coraz większą popularność. Jeśli chcesz bardziej precyzyjnie mierzyć ruch na stronie oraz w wygodny sposób zarządzać wszelkimi skryptami ten artykuł powinien Cię zainteresować. Dowiesz się tutaj co to jest menedżer tagów, jakie daje korzyści oraz poznasz na bazie praktycznego przykładu, jak skonfigurować zdarzenie umożliwiające mierzenie konwersji z kliknięć w … Czytaj dalej

Co to jest Google Analytics?

Jeśli jesteś posiadaczem witryny internetowej, zapewne interesuje Cię kto, skąd i jak trafił na Twoją stronę. W zależności od branży możemy być zainteresowani różnymi aspektami, ale pytania zadawane przede wszystkim to: z jakiego miasta mamy najwięcej klientów? z jakiego źródła mamy najwięcej ruchu które materiały na naszej stronie są najbardziej wartościowe? w jakim wieku i … Czytaj dalej

Teksty SEO, czyli jak skutecznie wypozycjonować stronę www

Tekst na stronie internetowej powinien być interesujący z punktu widzenia odbiorcy. Merytoryczne i starannie opracowane treści pozwalają internautom zapoznać się z proponowanymi przez nas usługami czy artykułami, co nie pozostaje bez znaczenia, jeśli chodzi o wskaźniki konwersji. Drugim, kluczowym czynnikiem przy projektowaniu treści na strony www jest optymalizacja tekstu pod kątem wyszukiwarek. Niezbędna do tego jest znajomość SEO, albowiem to … Czytaj dalej

Co zmienił nowy wygląd stron na Facebooku?

Już opadł kurz po zmianach w wyglądzie fanpage’y, wprowadzonych przez Facebooka, więc spokojnie można się zabrać za podsumowanie całego zamieszania spowodowanego przez tę nowinkę. A zamieszanie było spore, jak zawsze, kiedy wprowadzane zostają bardziej drastyczne zmiany. Oczywiście równie szybko krytyczne głosy ucichły, dziś każdy już się w miarę przyzwyczaił. Dlatego mamy idealną porę na krótką analizę … Czytaj dalej

Google jeszcze mocniej stawia na mobile

Ruch mobilny stale zyskuje na znaczeniu – użytkownicy Internetu coraz częściej przenoszą się z komputerów na smartfony i tablety. Urządzenia mobilne z każdym miesiącem poprawiają swoją funkcjonalność, dostęp do Internetu możemy mieć praktycznie z każdego miejsca w Polsce. To sprawia, że strony internetowe powinny być dostosowane do telefonów komórkowych. Jeśli nadal nie posiadacie responsywnej witryny, … Czytaj dalej

Rewolucja na Twitterze mniej radykalna

Jakiś czas temu pisałem o planowanych zmianach na Twitterze. Teraz wiemy znacznie więcej niż dwa miesiące temu. Wnioski? Nie jest tak radykalnie jak miało być, ale wciąż musimy poczekać na poważniejsze kroki osób zarządzających Twitterem. Na razie powolutku wprowadzane są zmiany dotyczące chronologii wpisów, jednak wciąż to użytkownik może zdecydować czy chce widzieć tweety po kolei, … Czytaj dalej

PageRank – czy to już koniec?

PageRank jest algorytmem, który od wielu lat był wykorzystywany przez Google oraz osoby pracujące w branży SEO. Teraz PageRank przestał mieć większe znaczenie, ponieważ algorytm stał się po prostu zbyt mało dokładny. Liczba czynników wpływająca na pozycję danej strony w wyszukiwarce Google stale się zwiększa, więc PageRank w pewnym stopniu umarł śmiercią naturalną. Wciąż będzie zapewne … Czytaj dalej