Co to są słowa kluczowe i jaki jest ich wpływ na SEO?

Słowa kluczowe to podstawowy element, dzięki któremu strona może pojawić się w wynikach wyszukiwania. Dobór odpowiednich słów i fraz kluczowych jest fundamentem strategii SEO, i to od ich doboru zależą dalsze działania tj. tworzenie treści, przygotowywanie tytułów, opisów i nagłówków.  Źródło: Freepik Słowo kluczowe jest hasłem najlepiej określającym tematykę artykułu lub zwyczajnie pojawiającym się w … Czytaj dalej

Co ma wpływ na pozycjonowanie strony?

Wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania pozwala zwiększyć ruch na stronie i ułatwia realizację celów biznesowych. Liczba czynników rankingowych Google nie jest znana: niektóre źródła informują o przeszło dwustu zmiennych, ale może ona być znacznie większa. Dostawca najpopularniejszej wyszukiwarki świata stara się utrzymać tę informację w tajemnicy, jednak większość czynników rankingowych została określona przez pozycjonerów. W … Czytaj dalej

Dlaczego moja strona nie jest widoczna w Google? Praktycznie o indeksowaniu! 

Jak wynika ze statystyk Google’a, ruch generowany przez wyszukiwarki internetowe odpowiada średnio za około 44% organicznego ruchu na stronie, wyprzedzając chociażby ruch generowany przez odnośniki publikowane w social media. Niekiedy zdarza się jednak, że stworzona przez nas strona nie będzie pojawiać się w wynikach wyszukiwania. Z tego artykułu dowiesz się, jaka może być tego przyczyna, … Czytaj dalej

Kodeks Etyki Zawodowej Notariusza

Notariat jest niezbędnym uczestnikiem tworzenia i urzeczywistniania struktur prawnych wolnego rynku. Notariusz wykonuje funkcje publiczne i jest wyposażony przez Państwo w moc nadawania charakteru urzędowego oświadczeniom osób, które się do niego o to zwracają oraz w moc nadawania takiego charakteru innym czynnościom przewidzianym przez prawo. Notariusz zapewnia stronom bezpieczeństwo obrotu, a swoją pracę wykonuje w … Czytaj dalej

Pozycjonowanie SEO czy Google Ads?

Jeśli stawiasz sobie teraz to pytanie i zastanawiasz się co wybrać, musisz wiedzieć, że nie ma na to jednej prostej odpowiedzi. Zależy to od wielu czynników, między innymi od rodzaju Twojego biznesu, potrzeb i funduszy na reklamę. Jeśli chcesz poznać różnice oraz wady i zalety jednej i drugiej formy reklamy, zapoznaj się z tym artykułem. Być … Czytaj dalej

Co to jest pozycjonowanie?

Pozycjonowanie stron jest jednym z kluczowych mechanizmów promocji stron w wyszukiwarkach internetowych. To działanie zmierzające do osiągnięcia przez dany serwis lub aplikację jak najwyższej pozycji w wynikach organicznych wyszukiwarek internetowych dla wybranych słów i wyrażeń kluczowych. Pełen proces pozycjonowania polega na optymalizowaniu pozycjonowanej strony WWW oraz ciągłym utrzymywaniu jej na czołowych pozycjach rankingów wyszukiwań. Pozycjonowanie strony wraz z … Czytaj dalej

Teksty SEO, czyli jak skutecznie wypozycjonować stronę www

Tekst na stronie internetowej powinien być interesujący z punktu widzenia odbiorcy. Merytoryczne i starannie opracowane treści pozwalają internautom zapoznać się z proponowanymi przez nas usługami czy artykułami, co nie pozostaje bez znaczenia, jeśli chodzi o wskaźniki konwersji. Drugim, kluczowym czynnikiem przy projektowaniu treści na strony www jest optymalizacja tekstu pod kątem wyszukiwarek. Niezbędna do tego jest znajomość SEO, albowiem to … Czytaj dalej

Google jeszcze mocniej stawia na mobile

Ruch mobilny stale zyskuje na znaczeniu – użytkownicy Internetu coraz częściej przenoszą się z komputerów na smartfony i tablety. Urządzenia mobilne z każdym miesiącem poprawiają swoją funkcjonalność, dostęp do Internetu możemy mieć praktycznie z każdego miejsca w Polsce. To sprawia, że strony internetowe powinny być dostosowane do telefonów komórkowych. Jeśli nadal nie posiadacie responsywnej witryny, … Czytaj dalej

PageRank – czy to już koniec?

PageRank jest algorytmem, który od wielu lat był wykorzystywany przez Google oraz osoby pracujące w branży SEO. Teraz PageRank przestał mieć większe znaczenie, ponieważ algorytm stał się po prostu zbyt mało dokładny. Liczba czynników wpływająca na pozycję danej strony w wyszukiwarce Google stale się zwiększa, więc PageRank w pewnym stopniu umarł śmiercią naturalną. Wciąż będzie zapewne … Czytaj dalej

AdWords czy Pozycjonowanie – Co jest lepsze?

AdWords czy Pozycjonowanie? To jedno z częstszych pytań, które zadawane są przez początkujących przedsiębiorców i marketingowców. Niestety – jednoznaczne wskazanie przewagi którejś z opcji zależy od czynników charakterystycznych dla danego przypadku, więc w rezultacie najczęściej odpowiedź na to pytanie zaczyna się od „to zależy”. W ogólnym przypadku, obie metody promocji w internecie są niezbędne, aby … Czytaj dalej