„Po co mi treść na stronie internetowej?”

To chyba jedno z częstszych pytań, jakie słyszy copywriter od Klienta przekonanego, że im tekstu mniej, tym lepiej. Minimalizm jest w modzie, a prostota jest ostatnio synonimem nowoczesności. Jednak witryna nasycona treścią, wcale nie jest nieatrakcyjna wizualnie. Wręcz przeciwnie – strona internetowa zawierająca interesujące teksty, zyskuje na wartości. Wartość dla Google Co lubi Google? Teksty … Czytaj dalej

Zacznijmy od początku: czym tak naprawdę jest „SEO”?

Rozwinięcie skrótu „SEO” – search engine optimization – oznacza w języku polskim dokładnie tyle, co „optymalizacja stron WWW pod kątem wyszukiwarek internetowych”. Już na samym wstępie powinniśmy zauważyć, że nie ma tu mowy o „pozycjonowaniu”, jak często dość nieprecyzyjnie jest tłumaczony ów magiczny skrót przez rodzimych specjalistów z branży. Pozornie różnica jest żadna, bo chodzi przecież o to, żeby zoptymalizowana strona … Czytaj dalej