Na jakie słowa kluczowe pozycjonuje się konkurencja?

Analiza widoczności konkurencji (inaczej: analiza słów kluczowych konkurencji) to doskonała metoda na ulepszenie strategii pozycjonowania strony internetowej. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jakich słów kluczowych używają Twoi branżowi rywale – ten artykuł jest dedykowany właśnie dla Ciebie. Przedstawimy najlepsze narzędzia do sprawdzania słów kluczowych konkurencji. Omówimy ich działanie i podpowiemy, jak je poprawnie wykorzystać. Miłej lektury! … Czytaj dalej

Czym jest Planer Słów Kluczowych od Google?

Niezależnie od tego, czy przygotowujemy kompleksową strategię pozycjonowania SEO, czy planujemy uruchomienie kampanii PPC w Google Ads, warunkiem koniecznym do podjęcia tych działań jest wybranie odpowiednich słów i fraz kluczowych. Zamiast pozostawiać to zadanie przypadkowi, możemy w łatwy sposób dobrać odpowiednie słowa kluczowe przy pomocy darmowego narzędzia od Google. W dzisiejszym artykule wyjaśnimy, czym jest … Czytaj dalej

Co to są słowa kluczowe i jaki jest ich wpływ na SEO?

Słowa kluczowe to podstawowy element, dzięki któremu strona może pojawić się w wynikach wyszukiwania. Dobór odpowiednich słów i fraz kluczowych jest fundamentem strategii SEO, i to od ich doboru zależą dalsze działania tj. tworzenie treści, przygotowywanie tytułów, opisów i nagłówków.  Źródło: Freepik Słowo kluczowe jest hasłem najlepiej określającym tematykę artykułu lub zwyczajnie pojawiającym się w … Czytaj dalej