W jakich portalach społecznościowych powinna być obecna Twoja firma?

Pewnie większość z Was po przeczytaniu tytułu pomyślała: “Jak to w jakich? Na Facebooku!”. Najczęściej jest to bardzo słuszna koncepcja, ale nie ograniczajmy się tylko do najpopularniejszego portalu.  Poznajcie miejsca, w których może, a nawet powinna być obecna Wasza firma. Instagram: Serwis przeznaczony przede wszystkim dla użytkowników mobilnych. Tu królują zdjęcia i krótkie filmiki. Niesamowicie … Czytaj dalej

Social media w służbie marketingu

Nie sztuką jest założyć firmę. Sztuką jest prowadzić ją tak, by jak najwięcej osób dowiedziało się, że jej produkty lub usługi są lepsze niż oferta konkurencji. To dlatego tak ważne jest kreowanie pozytywnego wizerunku. Idąc tym tropem, coraz więcej firm decyduje się na działania marketingowe i wizerunkowe przy wykorzystaniu social media. W dobie Internetu i … Czytaj dalej

Apetyczne social media od Google+

Moda  fotografowania swoich talerzy ogarnęła media społecznościowe. Stały się one rajem dla blogerek kulinarnych oraz platformą dzielenia się zdjęciami swoich posiłków. Na Facebook’u nie trudno podpatrzeć, czym delektowali się dzisiaj nasi znajomi, na Instagramie nie brakuje fotografii opatrzonych #FoodPorn, a Pinterest to skarbnica inspiracji o tym, jak zorganizować doskonałą kolację. Jedzenie ma zaspokoić nie tylko … Czytaj dalej