Na jakie słowa kluczowe pozycjonuje się konkurencja?

Analiza widoczności konkurencji (inaczej: analiza słów kluczowych konkurencji) to doskonała metoda na ulepszenie strategii pozycjonowania strony internetowej. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jakich słów kluczowych używają Twoi branżowi rywale – ten artykuł jest dedykowany właśnie dla Ciebie. Przedstawimy najlepsze narzędzia do sprawdzania słów kluczowych konkurencji. Omówimy ich działanie i podpowiemy, jak je poprawnie wykorzystać. Miłej lektury! … Czytaj dalej

Model AIDA – co to jest?

Według rozmaitych szacunków przeciętny człowiek ma kontakt nawet z dziesięcioma tysiącami różnych przekazów reklamowych w ciągu dnia (źródło: ppcprotect.pl). Oczywiste jest, że przy takim przeciążeniu treściami marketingowymi, konsumenci są w stanie zapamiętać niewielki odsetek z nich. Jak więc prześcignąć konkurencję i zdobyć uwagę odbiorców? Z dzisiejszego artykułu dowiesz się, czym jest model AIDA, jakie są … Czytaj dalej

TOP 5 najpopularniejszych wtyczek SEO do WordPressa

Pozycjonowanie strony WWW to proces długotrwały i ciągły, jednak pomimo wszystko warto podjąć się tego zadania, ponieważ wysoka pozycja w wyszukiwarkach pozwoli wygenerować dodatkowy ruch organiczny, zwiększając dodatkowo liczbę pożądanych konwersji. W realizowaniu przyjętej strategii SEO pomogą nam specjalne wtyczki, dzięki którym w intuicyjny sposób dokonamy optymalizacji witryny. W dzisiejszym artykule opiszemy pięć najpopularniejszych wtyczek … Czytaj dalej

Jak stworzyć skuteczny przycisk Call to Action?

Istnieje wiele sposobów, by zachęcić odwiedzających stronę do dokonania konwersji: tworzenie atrakcyjnych materiałów, pozycjonowanie SEO, kampanie PPC i aktywność w mediach społecznościowych to tylko niektóre z nich. Coraz więcej firm decyduje się na umieszczenie w witrynie specjalnego przycisku Call to Action, który zwiększa szansę na podjęcie pożądanego działania przez użytkowników serwisu. O tym, co to … Czytaj dalej

Czym jest Planer Słów Kluczowych od Google?

Niezależnie od tego, czy przygotowujemy kompleksową strategię pozycjonowania SEO, czy planujemy uruchomienie kampanii PPC w Google Ads, warunkiem koniecznym do podjęcia tych działań jest wybranie odpowiednich słów i fraz kluczowych. Zamiast pozostawiać to zadanie przypadkowi, możemy w łatwy sposób dobrać odpowiednie słowa kluczowe przy pomocy darmowego narzędzia od Google. W dzisiejszym artykule wyjaśnimy, czym jest … Czytaj dalej

Jak założyć wizytówkę Google Moja Firma?

Pomimo tego, że promowanie firmy w Internecie z reguły wiąże się z ponoszeniem kosztów, istnieją narzędzia pozwalające przedsiębiorcom zaznaczyć ich obecność w sieci, nie ponosząc przy tym żadnych nakładów. Jednym ze sposobów na darmowe dotarcie z ofertą do internautów jest wizytówka Google udostępniona przez giganta z Mountain View. W dzisiejszym artykule wyjaśnimy, czym jest wizytówka … Czytaj dalej

Co to są słowa kluczowe i jaki jest ich wpływ na SEO?

Słowa kluczowe to podstawowy element, dzięki któremu strona może pojawić się w wynikach wyszukiwania. Dobór odpowiednich słów i fraz kluczowych jest fundamentem strategii SEO, i to od ich doboru zależą dalsze działania tj. tworzenie treści, przygotowywanie tytułów, opisów i nagłówków.  Źródło: Freepik Słowo kluczowe jest hasłem najlepiej określającym tematykę artykułu lub zwyczajnie pojawiającym się w … Czytaj dalej

Co ma wpływ na pozycjonowanie strony?

Wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania pozwala zwiększyć ruch na stronie i ułatwia realizację celów biznesowych. Liczba czynników rankingowych Google nie jest znana: niektóre źródła informują o przeszło dwustu zmiennych, ale może ona być znacznie większa. Dostawca najpopularniejszej wyszukiwarki świata stara się utrzymać tę informację w tajemnicy, jednak większość czynników rankingowych została określona przez pozycjonerów. W … Czytaj dalej

Dlaczego moja strona nie jest widoczna w Google? Praktycznie o indeksowaniu! 

Jak wynika ze statystyk Google’a, ruch generowany przez wyszukiwarki internetowe odpowiada średnio za około 44% organicznego ruchu na stronie, wyprzedzając chociażby ruch generowany przez odnośniki publikowane w social media. Niekiedy zdarza się jednak, że stworzona przez nas strona nie będzie pojawiać się w wynikach wyszukiwania. Z tego artykułu dowiesz się, jaka może być tego przyczyna, … Czytaj dalej

Ile znaków na Twitterze?

Media społecznościowe są dziś dla marketerów jednym z ważniejszych kanałów komunikacji z klientami. Za pośrednictwem różnych platform można promować produkty i samą markę, budować lojalną społeczność, angażować odbiorców i wchodzić z nimi w interakcje. Aktywność we wszystkich możliwych kanałach nie jest jednak najlepszym rozwiązaniem. Aby działania przynosiły pożądane rezultaty, trzeba wiedzieć, z jakich kanałów najchętniej korzystają … Czytaj dalej