TOP 5 najpopularniejszych wtyczek SEO do WordPressa

Pozycjonowanie strony WWW to proces długotrwały i ciągły, jednak pomimo wszystko warto podjąć się tego zadania, ponieważ wysoka pozycja w wyszukiwarkach pozwoli wygenerować dodatkowy ruch organiczny, zwiększając dodatkowo liczbę pożądanych konwersji. W realizowaniu przyjętej strategii SEO pomogą nam specjalne wtyczki, dzięki którym w intuicyjny sposób dokonamy optymalizacji witryny. W dzisiejszym artykule opiszemy pięć najpopularniejszych wtyczek … Czytaj dalej

Jak stworzyć skuteczny przycisk Call to Action?

Istnieje wiele sposobów, by zachęcić odwiedzających stronę do dokonania konwersji: tworzenie atrakcyjnych materiałów, pozycjonowanie SEO, kampanie PPC i aktywność w mediach społecznościowych to tylko niektóre z nich. Coraz więcej firm decyduje się na umieszczenie w witrynie specjalnego przycisku Call to Action, który zwiększa szansę na podjęcie pożądanego działania przez użytkowników serwisu. O tym, co to … Czytaj dalej

Czym jest Planer Słów Kluczowych od Google?

Niezależnie od tego, czy przygotowujemy kompleksową strategię pozycjonowania SEO, czy planujemy uruchomienie kampanii PPC w Google Ads, warunkiem koniecznym do podjęcia tych działań jest wybranie odpowiednich słów i fraz kluczowych. Zamiast pozostawiać to zadanie przypadkowi, możemy w łatwy sposób dobrać odpowiednie słowa kluczowe przy pomocy darmowego narzędzia od Google. W dzisiejszym artykule wyjaśnimy, czym jest … Czytaj dalej

Jak założyć wizytówkę Google Moja Firma?

Pomimo tego, że promowanie firmy w Internecie z reguły wiąże się z ponoszeniem kosztów, istnieją narzędzia pozwalające przedsiębiorcom zaznaczyć ich obecność w sieci, nie ponosząc przy tym żadnych nakładów. Jednym ze sposobów na darmowe dotarcie z ofertą do internautów jest wizytówka Google udostępniona przez giganta z Mountain View. W dzisiejszym artykule wyjaśnimy, czym jest wizytówka … Czytaj dalej

Czym są słowa kluczowe i jaki jest ich wpływ na SEO?

Słowa kluczowe to podstawowy element, dzięki któremu strona może pojawić się w wynikach wyszukiwania. Dobór odpowiednich słów i fraz kluczowych jest fundamentem strategii SEO, i to od ich doboru zależą dalsze działania tj. tworzenie treści, przygotowywanie tytułów, opisów i nagłówków.  Źródło: Freepik Słowo kluczowe jest hasłem najlepiej określającym tematykę artykułu lub zwyczajnie pojawiającym się w … Czytaj dalej

Co ma wpływ na pozycjonowanie strony?

Wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania pozwala zwiększyć ruch na stronie i ułatwia realizację celów biznesowych. Liczba czynników rankingowych Google nie jest znana: niektóre źródła informują o przeszło dwustu zmiennych, ale może ona być znacznie większa. Dostawca najpopularniejszej wyszukiwarki świata stara się utrzymać tę informację w tajemnicy, jednak większość czynników rankingowych została określona przez pozycjonerów. W … Czytaj dalej

Dlaczego moja strona nie jest widoczna w Google? Praktycznie o indeksowaniu! 

Jak wynika ze statystyk Google’a, ruch generowany przez wyszukiwarki internetowe odpowiada średnio za około 44% organicznego ruchu na stronie, wyprzedzając chociażby ruch generowany przez odnośniki publikowane w social media. Niekiedy zdarza się jednak, że stworzona przez nas strona nie będzie pojawiać się w wynikach wyszukiwania. Z tego artykułu dowiesz się, jaka może być tego przyczyna, … Czytaj dalej

Ile znaków na Twitterze?

Media społecznościowe są dziś dla marketerów jednym z ważniejszych kanałów komunikacji z klientami. Za pośrednictwem różnych platform można promować produkty i samą markę, budować lojalną społeczność, angażować odbiorców i wchodzić z nimi w interakcje. Aktywność we wszystkich możliwych kanałach nie jest jednak najlepszym rozwiązaniem. Aby działania przynosiły pożądane rezultaty, trzeba wiedzieć, z jakich kanałów najchętniej korzystają … Czytaj dalej

X znaków to ile stron, a X słów to ile stron?

Content marketing polega na tworzeniu i rozpowszechnianiu wartościowych, angażujących i przydatnych z punktu widzenia odbiorców treści. Publikowanie tekstów, które pomagają użytkownikom rozwiązywać ich problemy, i budowanie społeczności wokół marki to dzisiaj ważny elementem strategii marketingowej. Skąd brać takie teksty i jak są wyceniane? Tworzeniem profesjonalnych treści zajmują się copywriterzy. Swoją pracę najczęściej wyceniają w oparciu o 1000 … Czytaj dalej

Pozycjonowanie stron i reklama notariuszy

Notariusz jest osobą zaufania publicznego. Dokonuje czynności, które mają charakter dokumentu urzędowego. Zgodnie z art. 25-27 Kodeksu Etyki Zawodowej Notariusza zabrania się reklamy i zachęcania do nabycia usług. Notariusza obowiązuje całkowity zakaz reklamy osobistej, która w każdej postaci traktowana jest jako czyn nieuczciwej konkurencji. Notariusz w żaden sposób nie może zabiegać o klientów, a informacje … Czytaj dalej