Reklama biura rachunkowego

W Polsce codziennie otwierają się dziesiątki działalności gospodarczych. Współpraca B2B i rozliczanie na fakturze, staje się dzisiaj standardem na rynku pracy. Ze względu na preferencyjne warunki opłaty ZUS przez pierwsze lata działalności, najbardziej popularne są jednoosobowe działalności gospodarcze.Mimo, iż istnieje wiele aplikacji, które pomagają w rozliczeniu działalności samodzielnie, to ze względu na fakt odpowiedzialności przed Urzędem … Czytaj dalej

Pozycjonowanie stron notariuszy

Notariusz jest osobą zaufania publicznego. Dokonuje czynności, które mają charakter dokumentu urzędowego. Zgodnie z art. 25-27 Kodeksu Etyki Zawodowej Notariusza zabrania się reklamy i zachęcania do nabycia usług. Notariusza obowiązuje całkowity zakaz reklamy osobistej, która w każdej postaci traktowana jest jako czyn nieuczciwej konkurencji. Notariusz w żaden sposób nie może zabiegać o klientów, a informacje … Czytaj dalej

Pozycjonowanie SEO czy Google Ads?

Jeśli stawiasz sobie teraz to pytanie i zastanawiasz się co wybrać, musisz wiedzieć, że nie ma na to jednej prostej odpowiedzi. Zależy to od wielu czynników, między innymi od rodzaju Twojego biznesu, potrzeb i funduszy na reklamę. Jeśli chcesz poznać różnice oraz wady i zalety jednej i drugiej formy reklamy, zapoznaj się z tym artykułem. Być … Czytaj dalej

Reklama firmy w Internecie

W praktycznie każdej branży mamy dzisiaj wiele konkurencji. Otwarcie biznesu musi być zdecydowanie bardziej przemyślane niż kiedyś. Powinieneś od razu mieć pomysł w jaki sposób chcesz wyróżnić się spośród konkurencji.Użytkownicy online coraz chętniej dzielą się swoimi opiniami o odwiedzonych miejscach czy firmach. Twoja firma musi zatem dobrze działać, być dobrze widoczna i powinna spełniać potrzeby swoich klientów … Czytaj dalej

Kampania Google Ads – co to jest?

Każda osoba, która nawet pobieżnie interesowała się reklamą online na pewno trafiła na pojęcie “Google Ads”, lub kiedyś “Google Adwords”. Nic dziwnego, gdyż obecnie prawie każda firma pozyskuje klientów z jego pomocą. Google Ads to bardzo popularny system reklamowy, umożliwiający wyświetlanie płatnych reklam w wyszukiwarce Google. W ramach systemu dotrzeć możemy także do osób przeglądających … Czytaj dalej

Rozpocznij reklamę Ads w Google

Skontaktuj się z naszym ekspertem, aby rozpocząć kampanię Ads w Google. Wypełniając formularz przedstaw swoje cele, produkty i usługi. Głównym zadaniem eksperta od reklamy w Google jest uzyskanie sprzedaży Twoich usług i produktów wykorzystując jak najmniejsze środki. Ekspert skonfiguruje narzędzia do analizy i przygotuje dla Ciebie indywidualny, dedykowany raport, który będzie zawierał informacje jaką kwotę wydałeś, aby … Czytaj dalej

Co to jest pozycjonowanie?

Pozycjonowanie stron jest jednym z kluczowych mechanizmów promocji stron w wyszukiwarkach internetowych. To działanie zmierzające do osiągnięcia przez dany serwis lub aplikację jak najwyższej pozycji w wynikach organicznych wyszukiwarek internetowych dla wybranych słów i wyrażeń kluczowych. Pełen proces pozycjonowania polega na optymalizowaniu pozycjonowanej strony WWW oraz ciągłym utrzymywaniu jej na czołowych pozycjach rankingów wyszukiwań. Pozycjonowanie strony wraz z … Czytaj dalej

Google Ads ile kosztuje

Zastanawiasz się ile może kosztować reklama Ads. To dobrze. To znaczy, że rozważasz rozpoczęcie reklamy w Google, a ta jest jedną z najtańszych metod pozyskania klienta na Twoje usługi i produkty. Są dwie drogi do tego, aby rozpocząć kampanię Ads. Spróbować na własną rękę poprowadzić kampanię: https://ads.google.com, lub też skorzystać z usług eksperta. Nawet jeśli chcesz … Czytaj dalej

Kampania Google Ads – czy się opłaca?

Każdy przedsiębiorca na pewno słyszał wyrażenie “reklama dźwignią handlu”. W dobie Internetu, kiedy większość potencjalnych klientów szuka jakiejś usługi bądź produktu, zaczyna od skorzystania z wyszukiwarki. Najczęściej jest to dobrze wszystkim znana wyszukiwarka Google. W wyszukiwarce Google można reklamować się poprzez pozycjonowanie strony, a także płatną reklamę Google Ads. W tym artykule spróbujemy odpowiedzieć rzeczowo na temat opłacalności … Czytaj dalej

Koszt kliknięcia w reklamę Google Ads

Google Ads jest systemem reklamowym, gdzie głównym modelem rozliczenia jest płatność za kliknięcia, określana często skrótem CPC (cost per click). Dla wielu reklamodawców ten model jest praktyczny i wygodny, gdyż płacimy za określony efekt w postaci użytkownika, który trafi na naszą witrynę. W przypadku prawidłowo skonfigurowanych słów kluczowych możemy mówić o użytkowniku, który faktycznie poszukuje usługi jaką … Czytaj dalej