Na jakie słowa kluczowe pozycjonuje się konkurencja?

Analiza widoczności konkurencji (inaczej: analiza słów kluczowych konkurencji) to doskonała metoda na ulepszenie strategii pozycjonowania strony internetowej. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jakich słów kluczowych używają Twoi branżowi rywale – ten artykuł jest dedykowany właśnie dla Ciebie. Przedstawimy najlepsze narzędzia do sprawdzania słów kluczowych konkurencji. Omówimy ich działanie i podpowiemy, jak je poprawnie wykorzystać. Miłej lektury! … Czytaj dalej

Model AIDA – co to jest?

Według rozmaitych szacunków przeciętny człowiek ma kontakt nawet z dziesięcioma tysiącami różnych przekazów reklamowych w ciągu dnia (źródło: ppcprotect.pl). Oczywiste jest, że przy takim przeciążeniu treściami marketingowymi, konsumenci są w stanie zapamiętać niewielki odsetek z nich. Jak więc prześcignąć konkurencję i zdobyć uwagę odbiorców? Z dzisiejszego artykułu dowiesz się, czym jest model AIDA, jakie są … Czytaj dalej

TOP 5 najpopularniejszych wtyczek SEO do WordPressa

Pozycjonowanie strony WWW to proces długotrwały i ciągły, jednak pomimo wszystko warto podjąć się tego zadania, ponieważ wysoka pozycja w wyszukiwarkach pozwoli wygenerować dodatkowy ruch organiczny, zwiększając dodatkowo liczbę pożądanych konwersji. W realizowaniu przyjętej strategii SEO pomogą nam specjalne wtyczki, dzięki którym w intuicyjny sposób dokonamy optymalizacji witryny. W dzisiejszym artykule opiszemy pięć najpopularniejszych wtyczek … Czytaj dalej

Jak stworzyć skuteczny przycisk Call to Action?

Istnieje wiele sposobów, by zachęcić odwiedzających stronę do dokonania konwersji: tworzenie atrakcyjnych materiałów, pozycjonowanie SEO, kampanie PPC i aktywność w mediach społecznościowych to tylko niektóre z nich. Coraz więcej firm decyduje się na umieszczenie w witrynie specjalnego przycisku Call to Action, który zwiększa szansę na podjęcie pożądanego działania przez użytkowników serwisu. O tym, co to … Czytaj dalej

Czym jest Planer Słów Kluczowych od Google?

Niezależnie od tego, czy przygotowujemy kompleksową strategię pozycjonowania SEO, czy planujemy uruchomienie kampanii PPC w Google Ads, warunkiem koniecznym do podjęcia tych działań jest wybranie odpowiednich słów i fraz kluczowych. Zamiast pozostawiać to zadanie przypadkowi, możemy w łatwy sposób dobrać odpowiednie słowa kluczowe przy pomocy darmowego narzędzia od Google. W dzisiejszym artykule wyjaśnimy, czym jest … Czytaj dalej