Model AIDA – co to jest?

Według rozmaitych szacunków przeciętny człowiek ma kontakt nawet z dziesięcioma tysiącami różnych przekazów reklamowych w ciągu dnia (źródło: ppcprotect.pl). Oczywiste jest, że przy takim przeciążeniu treściami marketingowymi, konsumenci są w stanie zapamiętać niewielki odsetek z nich. Jak więc prześcignąć konkurencję i zdobyć uwagę odbiorców? Z dzisiejszego artykułu dowiesz się, czym jest model AIDA, jakie są … Czytaj dalej

Ile znaków na Twitterze?

Media społecznościowe, obok pozycjonowania strony w Google są dziś dla marketerów jednym z ważniejszych kanałów komunikacji z klientami. Za pośrednictwem różnych platform można promować produkty i samą markę, budować lojalną społeczność, angażować odbiorców i wchodzić z nimi w interakcje. Aktywność we wszystkich możliwych kanałach nie jest jednak najlepszym rozwiązaniem. Aby działania przynosiły pożądane rezultaty, trzeba wiedzieć, … Czytaj dalej