Nie widać Cię na Facebooku? Wyjaśniamy dlaczego!

“Najważniejszym celem fanpage’a jest zdobywanie jak największej liczby fanów. Im więcej tym lepiej, bo przecież wygląda to świetnie”. Ten mit jest często spotykany, ale, jak większość mitów, nie ma zbyt wiele wspólnego z rzeczywistością. Takie myślenie ma sens jedynie wtedy, gdy zdobędziemy masy polubień dzięki mądrym i zaplanowanym działaniom. W innym wypadku możemy przestać być … Czytaj dalej

Zmiany na Twitterze – początek końca czy krok w dobrą stronę?

Twitter musi się zmienić – to fakt. Ten portal ma obecnie ponad 300 milionów użytkowników na całym świecie, a nadal nie zarabia. Co więcej, Twitter notuje całkiem pokaźne straty, w trzecim kwartale poprzedniego roku miał aż 132 miliony dolarów na minusie! Nic dziwnego, że zarządzający chcą zmienić „ćwierkacza”, dać więcej miejsca reklamodawcom i wprowadzić rewolucję, … Czytaj dalej

Lajk to internetowa waluta!

Wchodzisz do Internetu i masz dostęp do tysięcy artykułów, a to wszystko jedynie za wykupienie abonamentu u operatora. Mamy praktycznie nieograniczoną możliwość czytania newsów z całego świata. W realnym świecie kupno gazety jest jakąś formą podziękowania za ciekawą treść, ale jak w Internecie możemy docenić autora lub całe wydawnictwo? Za pomocą polubień i udostępnień. Polubienia … Czytaj dalej

Poważne zmiany w zliczaniu wyświetleń w reklamach Google

Zdążyliśmy się już przyzwyczaić do niektórych rozwiązań oferowanych przez Google w ramach dostosowywania kampanii reklamowych do własnych potrzeb. Kampanie AdWords kierowane na sieć reklamową, umożliwiały nam dotychczas ustawienie ograniczenia na ilość jednostek reklamowych wyświetlonych w danym okresie jednemu użytkownikowi. Ustawienie to jest o tyle przydatne, że z jednej strony pozwala nam, przy założonym budżecie reklamowym, … Czytaj dalej

Czy media społecznościowe sprzedają?

“Media społecznościowe fajnie wyglądają, ale w sumie dają niewiele, poza dobrym wizerunkiem”. Często słyszę podobne głosy i mogę to tłumaczyć jednym – nie wszyscy znamy możliwości, jakie dają nam social media. Gdzie sprzedawać? Facebook, Instagram, Twitter, GoldenLine, Pinterest, LinkedIn, Google+ i wiele innych. Chyba każdy wybierze coś dla siebie, znajdzie swoje miejsce na mapie mediów … Czytaj dalej

Nie bójmy się mediów społecznościowych!

Media społecznościowe są dziś czymś tak powszednim jak telewizja czy radio. Niby trudno spotkać osoby, które w social mediach w ogóle nie istnieją, ale nadal wiele przedsiębiorstw uważa, że firmowe konta na Facebooku, Twitterze czy LinkedInie są kompletnie niepotrzebne. Może istnieją specyficzne branże, w których jest to prawdą, jednak większość firm po prostu musi być … Czytaj dalej

W jakich portalach społecznościowych powinna być obecna Twoja firma?

Pewnie większość z Was po przeczytaniu tytułu pomyślała: “Jak to w jakich? Na Facebooku!”. Najczęściej jest to bardzo słuszna koncepcja, ale nie ograniczajmy się tylko do najpopularniejszego portalu.  Poznajcie miejsca, w których może, a nawet powinna być obecna Wasza firma. Instagram: Serwis przeznaczony przede wszystkim dla użytkowników mobilnych. Tu królują zdjęcia i krótkie filmiki. Niesamowicie … Czytaj dalej

Jak ponownie dotrzeć do obecnych Klientów oraz jak się pozbyć tych natarczywych reklam

Kilka słów o remarketingu We wszystkich gałęziach rynku, w których pojawiają się duże pieniądze, możemy liczyć na spryt i przebiegłość osób, które dyktują kierunki ich rozwoju. Jednym z takich „sprytnych” rozwiązań jest sposób na dotarcie do istniejących lub byłych użytkowników naszej strony. Od 2010r. Google udostępnia narzędzia umożliwiające tworzenie kampanii remarketingowych, ale dopiero od niedawna … Czytaj dalej

Google przekształca się w holding Alphabet

Dwa tygodnie temu – 10 sierpnia 2015 – Larry Page zamieścił na oficjalnym blogu Google informację o powołaniu nowego bytu w postaci holdingu Alphabet. W skład nowego przedsiębiorstwa wejdą jednostki zależne do tej pory od Google oraz samo Google w całości.Restrukturyzacja ma za zadanie poprawę zarządzania i odseparowanie od siebie projektów nieprzystających tematycznie i branżowo. Przedsiębiorstwa które … Czytaj dalej

AdWords czy Pozycjonowanie – Co jest lepsze?

AdWords czy Pozycjonowanie? To jedno z częstszych pytań, które zadawane są przez początkujących przedsiębiorców i marketingowców. Niestety – jednoznaczne wskazanie przewagi którejś z opcji zależy od czynników charakterystycznych dla danego przypadku, więc w rezultacie najczęściej odpowiedź na to pytanie zaczyna się od „to zależy”. W ogólnym przypadku, obie metody promocji w internecie są niezbędne, aby … Czytaj dalej